تست هوش مصنوعی SGE در گوگل آغاز شد

خبری

تست هوش مصنوعی SGE در گوگل آغاز شد


اگر توسعه دهنده یا سئو هستید یا به خاطر کاری که انجام می دهید به دنیای فناوری متصل هستید. حتماً در مورد هوش مصنوعی و توسعه آن یاد گرفته اید. یکی از سوالات متداول این است که آیا هوش مصنوعی می تواند جایگزین انسان شود؟ یا بر بسیاری از مشاغل تاثیر خواهد گذاشت؟ پاسخ به این سوال این نیست که می تواند جایگزین هوش انسانی شود، اخبار منتشر شده ثابت می کند که چنین نیست. از این منظر واضح است که می تواند ابزار مناسبی برای پیشبرد اهداف شخصی و تجاری باشد. باید گفت که تا پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی راه زیادی در پیش داریم. ممکن است از این زمان برای به روز رسانی اطلاعات شخصی و پیشرفت خود استفاده کنیم. در این مقاله به طور خلاصه در مورد هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کسب و کار و سئو و همچنین اخبار منتشر شده اخیر صحبت خواهیم کرد. بعد از این مقاله در سایت بلاگتون بمانید.

ویژگی جدید Google Search Generative Experience

اگر بخواهیم توضیح واضحی در مورد این ویژگی جدید گوگل بدهیم، ابتدا باید بررسی کنیم که موتور جستجوی گوگل واقعا چه می کند. اگر بخواهیم کارهایی که گوگل اخیرا انجام داده است را تحلیل کنیم، باید آن را به دو دسته تقسیم کنیم. یعنی از این به بعد البته دو نوع نتیجه جستجو خواهیم داشت. این بدان معناست که ما نتایج بومی SGE و نتایج مکالمه را خواهیم داشت و این به روز رسانی می تواند یک تجربه بسیار تمیز برای کاربران و مخاطبان Google باشد. در قسمت SGE از 5 تا 15 سایت به کاربر نمایش داده می شود و نتیجه در قسمت هوش مصنوعی به دو صورت چرخ فلک و ستونی قابل نمایش است. این چرخ و فلک همچنین پیشنهادات عکس، پادکست و ویدیو را علاوه بر صفحات وب سایت که معمولاً نمایش داده می شود، نمایش می دهد که ممکن است کاربر را به کلیک روی هر یک از آنها سوق دهد.

تست هوش مصنوعی SGE در گوگل راه اندازی شد

اکنون در فضای مجازی و سایت های خبری خبری مبنی بر راه اندازی Search Generative Experience در موتور جستجوی گوگل منتشر شده است. بدیهی است تعداد کمی از بینندگان با این موضوع مواجه خواهند شد و اتمام آن زمان زیادی می برد. صنعت فناوری آمریکا در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که دسترسی به آزمایشگاه های جستجو اکنون امکان پذیر است، اگرچه در حال حاضر محدود است و به عنوان آزمایشی در موتور جستجوی گوگل راه اندازی شده است.

در کار این دپارتمان یعنی Google Search Labs، کاربران پس از پذیرش وارد لیست انتظار می شوند و فعلا معلوم نیست چه مدت در این لیست منتظر بمانند. جالب اینجاست که توانایی SGE به گونه ای است که پس از انجام جستجو یا پرسیدن سوال از مخاطب، نتایج آن در یک هوش مصنوعی موثر قرار می گیرد و جایگاه آن بالاتر از گوگل و به جای نمایش وب سایت های پرطرفدار که مستقیما پاسخ می دهند قرار می گیرد. کاربر را نشان می دهد.

به گفته The Verge، این فناوری را می توان بزرگترین پیشرفت تاریخ گوگل دانست و به گونه ای عمل می کند که تعامل کاربر و مخاطب با موتور جستجو را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

جالب است بدانید که این تغییرات می تواند تحول بزرگی در صنعت سئو ایجاد کند، زیرا به جای تمرکز بر سئو و بهینه سازی، وب سایت ها باید سعی کنند در نتایج هوش مصنوعی رتبه بندی کنند. ممکن است رتبه بندی در این نتایج دشوار باشد، اما فکر می کنیم بسیار پایدار خواهد بود و سایت را به هدف خود برای جذب مخاطب مناسب هدایت می کند.

البته، این پیشرفت‌های هوش مصنوعی یک کابوس برای سایت‌های خبری است، و دلیل دیگری وجود ندارد که ما به تغییر فکر کنیم جز اینکه مخاطبان پاسخی برای سؤالات خود پیدا نکنند و به صفحه اصلی گوگل مراجعه کنند. برخی از استراتژی های وب سایت و مدل های کسب و کار. بنابراین، ما فکر نمی کنیم که گوگل آنچه را که رویکرد مسئولانه می نامد کنار بگذارد و باید منتظر توسعه هوش مصنوعی باشیم.

مقاله کامل: https://blogten.ir/search-generative-experience/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : dara